Hemskaste karusellen och en annan förfärlig upplevelse

Den hemskaste karusellen jag åkt heter Extreme. Den finns på Bakken i DK. Det är den som visas på bilden till höger (och det är jag och Emily som sitter i den och skriker) →
Det var bara jag och Emily som åkte den. Vilket man kan förstå, för 1. den gjorde ont, och 2. den knarrade, vilket får mig att tro att den var 3. väldigt nära att gå i sönder.
    



Något annat som finns på Bakken är spøgelsestoget, alltså spöktåget. Den var ju ingen karusell, men den var nog hemskare än extreme
    Man satt i en vagn som körde i mörkret. Det spelades läskig musik och ibland såg man några upplysta uppstoppade dockor med skrämmande masker. 
    MEN, så känner jag någon ta tag i mitt ben. Vagnen stannar i mörkert och plötsligt blixtrar det till. Framför mig står en Jason-kopia och håller tag i vagnen. Jag skriker och hoppar nästan på Lollo som sitter bredvid mig. Nu är det mörkt igen och vagnen rullar vidare. Då känner jag någon som drar ett finger över min kind. Jag ser ljuset i slutet av rundan. 10 sekunder till innan banan är slut. Jag hade 10 sekunder på mig att hålla tillbaka tårar av skräck.

 

 

 



Kommentarer
NÄTH

HAHAHAHA såå äckligt... jag åkte denna

2009-10-20 @ 20:32:09
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0