Ljud som inte skrämmer mig (så mycket)

Jag vet inte hur det är hemma hos dig, men hos mig hörs det ibland knakningar och knarrningar från bland annat trappan, tv:n, dörren och fönsterna. Och jag, nattugla som jag är, är ju ofta uppe när alla andra sover. Då det är helt tyst i huset hör jag plötsligt en hög jäkla knakning från trappan. Jag blir såklart rädd men det är bara för att det kommer så plötsligt. Nu precis till exempel, så satt jag har i godan ro och då hör jag dörren i hallen öppna sig med ett högt gnisslande och knäppande (svårt att förklara ljudet, men tänk dig -skräckfilm-). Blev jag rädd? Nej. Nope. Nä. Nehej. Inte alls. Njet. iie. (det där sista var på japanska)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0