ANNORLUNDA TATUERINGAR

Vet du att där finns en hel del twilight-tatueringar.

 En som är team-Jacob. Och tänker vara det livet ut.



 
1. ska det där föreställa ett äpple? 2. är det en blomma eller en sopkvast? 3. Varför göra den så jävla stor?



 
Ett ord: LÄSKIG




Här kommer några andra allmämnt freaky tatueringar









 
halvkul ändå... kan också vara bra att ha ibland.


 
Realistisk i alla fall



 
Var personen som gjorde denna tatuering elak?


 
ska man göra ett porträtt av någon så kan man väl se till att personen som tatuerar dig är duktig











Till sist, en Harry Potter tatuering!

 

Texten är ifrån Harry Potter and the Deathly Hallows. och jag måste erkänna att jag grät när jag fick reda på ordens innebörd... nördigt och underbart!

SÅ jag förstår verkligen att han (jag hoppas att det är en han) ville göra denna tatuering...men om det var jag som gjort den hade jag förmodligen inte haft den över hela bröstet. Bara över halva. 




Och det var allt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0