R.I.P. Trez

I lördes när vi firade min moster fick jag höra att dagen innan hade en kvinna blivit mördad nästan precis utanför där dom bodde. Idag gick jag in och läste på aftonbladet och längst upp ser jag en bild på en tjej som jag känner igen. Vi hade träffats några gånger för ett par år sedan, hon var bra kompis med mina kompisar. Kommer ihåg en gång när jag och min granne hade halloweenfest, och Trez var bjuden. Hon var den enda som kom med presenter. Jag kommer ihåg att jag fick ett jättefint kort av henne. Hon verkade verkligen vara en supersnäll människa. Och hon blev bara 20 år. Helt jäkla sjukt. Vila i frid.




Sköts i huvudet20-åriga Trez West Persson träffade 21-åringe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0