Zelda gästbloggar



Az<<<<ssssshem,
nkgeeexcxzckkkizzkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkklooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,





Översättning

Idag har jag på mig det som ni ser på bilden ovan. Något jag såg på modeveckan i hundrastgården. Tyget är äkta bomull och såå skönt.

Lite om min dag: jag vaknade rätt tidigt. Sen gick jag ut. Sen sov jag. Sen gick jag ut. Sen spelade jag död, i utbyte mot godis of course. Jag säljer ju inte min själ för billigt torrfoder liksom! Men nu behöver jag lite skönhetssömn. Hejdå loverz



Kommentarer
Näth

HAHAH sööteee... ska be leydi gästblogga mne hon vill nog inte

2009-10-26 @ 19:31:48
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0