ÄNTLIGEN ETT NORMALT LEENDE

För åtta år sedan slog jag ut halva min tand. Det var en söndag och jag var tvungen att åka in till nån konstig snubbe så att han kunde laga den. Snyggt blev det ju. Inte.
   Efter det har jag frågat mina andra tandläkare om dom kunnat fixa till den, för den stod ut lite väl mycket tyckte jag. ”Nej, det är så din naturliga tand skulle sett ut” har dom sagt. ”Jag kan inte göra något åt det, det är så den ser ut helt enkelt”.
   Jag har därför helst inte smajlat med öppen mun. Eller ja, jag har helst inte öppnat munnen alls. Men jag blev nu så trött på den fula tanden att jag själv slog ut den, så att dom var tvungna att göra om den...haha. Och jag är sååååååååå glad att jag gjorde det. Det ser en miljon gånger bättre ut nu. Jag kan inte fatta att jag gick med den fula tanden så länge.

Alltså, fy helvete vad ful den brukade vara. Det ser ju ut som en vampyrtand på sniskan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0