Beautiful Soul, yeah, Oooooo, yeah ♪

Tänkte berätta lite om mitt tandläkarbesök igår. Det började med att hon röntgade alla kindtänder. Fyra visdomständer hade jag också som var på väg ut. Efter det sa hon att hon skulle ta bort tandsten. Vafan, har jag tandsten tänkte jag. Och då börjar hon skrapa tänderna som fan. Det låter som när man drar naglarna på en svart tavla. Jag höll på att dö av ljudet. Och så börjar hon skrapa i tandköttet också. Sen ska hon visa mig vilken tand jag har hål i, och då ser jag bara blod, blod, blod. Påminde om en scen från The Dentist. Jag blir ju fan rädd när jag ser mig själv sådär. När hon äntligen är klar och jag får lov att skölja flabben krävs det fyra muggar vatten för att skölja bort allt blod. ”Det är härligt med vatten ibland” säger hon.

 

När allt är klart så berättar jag för henne att lagningen på min framtand har börjat bli lös. ”Jaja, det är skarven, det kan du prata med tandläkaren om nästa gång du kommer hit och ska laga hålet”.

 

Gissa vad som händer när jag kommer hem…





En bit av lagningen på min halvknäckta framtand ramlade av. Ska tillbaka till tandläkaren idag. Och nu om någonsin tycker jag faktiskt att ni kan lämna en kommentar. Jag behöver ert stöd.



Kommentarer
:)

aj :(

2009-09-15 @ 10:24:39
nata

sååå mkt jag skrattade åt dina senaste inlägg HAHAHAA

2009-09-16 @ 19:24:35
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0