♥ Bröllop ♥

Mitt senaste inlägg handlade om att jag skulle göra papiljotter i Camillas hår. Jag fick aldrig se resultatet av mitt verk, för hon gillade det så lite att hon gick rakt ut i duschen och tvättade håret så att alla lockarna försvann (kan tänka mig att hon skrek en del också). Bröllopet var i alla fall jätte fint och Camilla var en fin tärna :)

Sandra hade gett uppdrag till vissa gäster, och jag hamnade ju såklart mellan två som hade fått sånna här uppdrag. Jag satt och undrade vad fan det kunde vara för uppdrag, för den ena voffade hela tiden och den andre var allmänt konstig. I slutet av kvällen fick alla reda på att vissa fått uppdrag och vad det varit för några. Den ena skulle visa sina muskler har jag för mig, och den andre skulle förlora kontrollen över sin röst. Hmm.. tyckte dom gjorde allt annat än just det.

Dom hade karaoke senare på kvällen och då började morfar sjunga. Men han sjöng inget av den riktige texten. Det var inte ens samma melodi. Hhehehe. Pappa ville också sjunga man hörde inte precis honom. Då var det dags att åka hem.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0