DET ÄR ORIMLIGT!

FRIKKIN JEVLA TV4!!1

Vaaaaarför visar ni Death Note på den kanal som jag just inte har??

Serien går typ 500 gånger om dagen på TV4 Science Fiction, om du har kanalen och vill se den.

 

och vet du inte vad fan jag snackar om så kan jag ju berätta lite kort om Death Note
Det är en manga som har blivit anime-serie och även vanlig serie och film (väldigt populär manga kan man då säga). Det börjar med att en uttråkad Light Yagami sitter i skolan och ser ett skrivhäfte falla ner från himlen. Häftet visar sig vara ett dödsgudshäfte, alltså ett häfte där det skrivs ner vem som ska dö, när denne ska dö och hur. Light plockar upp häftet och tror såklart först inte på att det funkar… men efter att han sett att det verkligen funkar så börjar han använda häftet för att rädda världen.

 

 

Eftersom att man inte ska sno andras bilder så fick jag ta en jag själv ritat. Lolzzzz (//_-)y
detta ska föreställa Light dådå..(om man nu vill och orkar kan man ju själv söka efter bilder på en jättebra sida som heter google)



Kommentarer
neth

Den var fin :O:)

2009-09-19 @ 18:39:30
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0