tondöv

Pappa och jag stod i köket och plockade undan efter maten. Radion var på och en ny låt börjar spelas. Efter ett tag börjar vi snacka om ifall det är en tjej eller kille som sjunger. Det hör du ju att det är en kille säger han. Neeej, det är ju lätt en tjej säger jag. Men han är så jävla envis, att även om man ger han 100 bevis på att han har fel så tror han att han har rätt. Jag har därför försökt hitta låten, utan att veta vem som sjöng och vad den hette. TILLSLUT hittade jag den, Come Together var låttiteln (en låt av Beatles), men versionen som spelades på radio var med Tina Turner. HAHAH!





Linda: 1

Pappa: 0



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0