fotobok

Min hårddisk börjar bli full. 50 GB tas upp utav endast bilder. Jag är faktiskt rädd att allting bara ska försvinna som det gjorde för ett par år sedan och alla bilder på datorn gick upp i rök. 

Men något som jag inte tänkt på är att man faktiskt kan (och bör göra) är att skriva ut alla dom där betydelsefulla bilderna. För det är faktiskt en helt annorlunda sak att se en bild på tryckt papper.

Därför är jag riktigt glad över att jag hittade  www.fujifilm-fotobok.se

Man skapar en egen bok av sina foton, skriver dit texter osv. Det är dessutom en rätt bra present att ge bort. Det är billigt, enkelt och det blir snyggt, men framförallt så blir det personligt.

Så nu vet jag vad jag ska ge en viss person i julklapp detta året! ^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0