TWILIGHT-CARLISLE

För några dagar sedan satt jag uppe rätt sent på natten. Närmare bestämt 04.00, och konstigt nog började det en film just då. Den hette Alla var där (Can't hardly wait), och den hade jag ju sett innan men den är ändå hyffsat bra och där gick ju ändå inget annat på tv just då så jag såg den. När sluttexterna börjar rulla ser jag att Peter Facinelli spelade den korkade och taskige fotbollskillen. Peter är alltså han som spelar pappan till Edward i Twilight. Jag hade aldrig kunnat gissa att det var han.



Han i rött (från filmen Alla var där)







Och här i vitt, i ett klipp från Twilight



















Är det inte lite dumt att dom väljer riktigt mörhåriga till att spela sånna som ska vara riktigt ljushåriga? Rosalie till exempel spelas ju Nikki Reed, som ser ut att komma från Iran.



Kommentarer
Sandra T

haha diggar bilden

2009-09-23 @ 18:11:21
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0