jag kan om jag vill

Jag tror att det var en vecka sedan jag uppdaterade här. Idag är det fredag. Vill ni veta vad jag har gjort idag? Klart ni vill! Jo, först jobbade jag (=gick runt i snön i några timmar), sen tvättade jag och nu sitter jag här och kan knappt hålla ögonen öppna.

Men jag är så jävla lycklig över att det är fredag, för om ni inte visste det så är fredagen dagen innan lördag. Och på lördagar är jag ledig. Samma sak med söndagar. Två jävla dagar då jag inte behöver göra ett skit. Dock misstänker jag att jag kommer göra en hel del ändå. Men om jag vill så KAN jag stanna inne hela helgen. Och det är allt som betyder något, att jag KAN om jag VILL.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0