om nom nom

Nu har jag äntligen fått se Sandras lilla etta. Jag är lite avundsjuk på hennes frys faktiskt. Den är typ dubbelt så stor som min (min är typ 30x15cm). Igår bjöd hon på middag o dricka och godis o dajmtårta o chips, riktigt gott var det. 

Mitt halsont verkar komma och gå lite som det själv vill. Igår gjorde det extremt ont så Sandra sa att man skulle dricka varmt vatten med socker och salt. Inte gott. Det kanske hjälper men jag drack bara en tesked av det så jag märkte ingen skillnad tyvärr. Dessutom var jag rädd för att dö, man har ju hört att det är farligt att äta så mycket salt (enligt Sandra kunde man ha i "typ en matsked").

Imorse väcktes jag av två brandmän som ringde på porttelefonen. Dom ville informera mig om hur man ska göra ifall det brinner. När dom knackade på dörren så öppnade jag inte. Hade precis vaknat fan, och lägenheten såg ut som jag vet inte vad. Fast de är vana vid katastofer så var detta nog mer än de kunde hantera. 

Idag har jag varit runt hela stan känns det som. Drog med mig Louise ut för att leta julklappar och födelsedagspresent till mamma. Fick det jag letade efter, handlade till och med lite till mig själv. Vi åt cheeseburgare och åkte citytunneln. Rätt lyckad shoppingdag måste jag säga. Nu ska jag bara hitta några småsaker så är alla julklappar klara. Och det är ända ett par dagar kvar till julafton, så det här måste väl vara ett slags rekord för mig, som annars brukar ge mina julklappar efter jul?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0