Tidiga julklappar

I går hälsade Cindy och Jasmina på hos mig och vi bytte julklappar med varandra. Fast Cindy hade inte hunnit köpa något än ^.^. Av mig fick Cindy ett halsband med eiffeltornet på och Jasmina fick ett litet staffli, liten tavla och penslar och ett armband med peacetecknet.

Presenten från Jasmina var riktigt fin. Jag fick ett armband med en rosett på och Cindy fick rosa kulor... fast det var tydligen bara "lurpresenter" för den riktiga var ett porträtt av oss som hon målat. Jasmina, du är så jäkla duktig! Jag grät på insidan (eftersom att vi i vår släkt inte visar känslor) när jag såg min tavla. Det ser riktigt verkligt ut. Fattar inte hur du kan måla och rita så bra.

Sen käkade vi tacos och sen såg vi en komedi som hette sex drive. Men det var en unrated version så då och då dök där upp snoppar och pattar helt utan anledning, hahaa.

Men jag tror att jag inte tålde den där sojafärsen för sen började min tunga göra ont och kändes helt svullen. Tog allergimedicin men det hjälpte inte, så det kanske var halsontet som kröp upp i tungan, för jag har märkt att det flyttar sig. Ena dagen är det höger sida av halsen som gör ont och nästa är det den vänstra sidan som gör ont. Tredje dagen gör det inte ont. Fjärde dagen gör det ont. Äsch, detta skulle inte bli ett gnällinlägg om min hals. 

Iallafall så var det en trevlig dag, om man bortser från början av dagen som kan beskrivas med ett ord; snökaos. Men det behöver vi ju inte gå in på, för jag tror ni alla vet hur det är.



Kommentarer
yaz

haha :) bra du tyckte om den,, dagen va ju kul, hahhaah när jag skulle visa cindy hur hon massera, *HAHAHAHHA hennes minn !!!!!!!! vet du vad denise gjorde precis exakt denna minut???, hon kom ut från köket och fram till mig och fråga, vet du vem jag är ?.. sen hon gör hon en sån uttråkad min och snear mot sidan och medan hon ska vända tilbaka hennes ansikte mot mig så säger hon,, Vad fan vill du ha?... sen hon börjar skakka och blir balögd och öppnar munnen så mycke hon kunde och skakkar ut freeeed.. sen lägger hon sig på golvet och dör av flabb.... :S det var de mest onödiagste 24 sekunder som jag aldrig kommer få tillbaka -.-

2010-12-27 @ 01:01:16
URL: http://rockndisorderly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0