1 månad

Nu har det gått en månad sen jag flyttade till Malmö. Livet är roligare här än vad det var i Tråkby!!!! Kommer bli ännu roligare när Näth väl kommer hem, vilket är om 10 dagar. Sjukt mycket har hänt på den sista tiden. Jag har inte kännt för att blogga, för det brukade jag bara göra när jag var uttråkad.

Idag var jag på en arbetsintervju. Jag hade inte sökt jobbet och jag visste inte riktigt vad det var för jobb men jag stack dit ändå och tog med mig Sandra som stöd och vägvisare. När vi kom upp så slutade det med att hon också fick va med på "jobbintervjun". Det var mer en redovisning av företaget. Och vi satt kanske 8 pers i rummet. Jag vet fortfarande inte vad det är för sorts jobb riktigt. Men men, jag är ganska säker på att jag inte får jobbet.



Snackar med Näth på msn nu, och klockan är snart 05. Hahaha. Vi hade en del att ta igen!



!!!!!!!!!!

puss o hej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0