Jordbävningen i Chile

Imorse ringde Camilla och sa att det varit jordbävning i Chile. Jag som typ precis gått och lagt mig blir pigg som fan och går upp och tänder datorn för att läsa nyheterna. Skickar sms till Natta men får inget svar. Hon befinner sig i Santiago någonstans och jag vet inte om hon inte kan svara för att hon inte har pengar på luren eller för att nätet inte fungerar eller något annat. Jag väntar några timmar... hör med hennes mamma om hon vet något.. nej, hon har försökt ringa hela dagen. Flera timmar senare får jag ett sms att hon mår bra. Skönt att höra! Tror hon skickade det på morgonen men det kom inte fram förrän lite innan tolv på natten. När man behöver mobilen som mest så fungerar det aldrig. Glad att hon och hennes släkt mår bra i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0