En lista på order av Näth

Dagens...

Låtsasnamn: Enruqie Svensson
Dagar kvar till julafton: för många
Notfaluj llit ravk ragad: angåm röf
Fallna hårstrå: Många
Kliingar: inga
Finnar: inga konstigt nog
Navelludd: har aldrig navelludd
Skumma människor: busschauffören som bröt på tyska
Folk jag träffat: camilla, pappa, daniel, emily, amanda, mamma, sarah, kevin, niklas, stina, martin
Antal moln: inte lika många som igår :D
Antal timmar till jordens undergång 2012: Vill inte tänka på det, blir depp *böla*
Avlidna höns i Skåne: Bara en! Rip
Nattklubbstanke går till: Hipp som blev sprängt
Antal ringar på NaTTas hand: ingen vet, inte ens hon själv
Mening: #1 "brp yai fome pa tus chstes jkakjakjjka me he aprendido unos ke te ka9arias de la risa kjajkajkakjakjkajk."
#2 (med Anna Anka-röst) "Pungkulorna hänger ända ner till knävecken, jag har inte fått ett pök på sju år."
#3 "Jag gav henne en tallrik nötter, sen blev hon tyst."
Passerade lekplatser: tre
Antal som kopierat denna text: ingen ännu
I-landsproblem: för trött för att gå tre steg till toan
Tv-program: dating in the dark
Flabb: min speedade tunga
Taskighet: jag drog iväg med Zelda när hon pissade
Passerade lekplatser: Tre
Dagens AJ: en bruten tumnagel
Pinsamhet: Att gå på fel buss
Slut: ja 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0