LOST finalen

Läs inte om du inte vill bli spoilad (och ni som aldrig följt lost kommer antagligen inte vilja läsa ändå)

Nu är LOST slut för evigt (fast man vet ju aldrig...) och jag gillade verkligen sista avsnittet. Tills det var typ 10 minuter kvar och jag började tänka nej, nej, nej, det kan inte sluta såhär. Jag hade rätt länge misstänkt att the flash-sideways var "himlen" eller något liknande, men jag hoppades på att det inte var det. Anledninget till att jag hoppades var ju för att alla verkade mycket lyckligare i den världen och även om det kanske inte är så fantasirikt så känns det alltid bra att veta att alla levde hyffsat lyckligt. Men nu var allt en drömvärld... Och när jag såg slutet så tänkte jag bara, Titanic varning! Men nu när jag tänker efter så gillade jag ändå slutet. Det ger oss inte svaren på alla våra frågor, utan låter oss tänka själv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0