uppdatering

Du vet säkert hur det är med bloggandet, och många andra saker, ibland kommer man in i perioder då man är väldigt inne i det och sen svalnar intresset för att kanske komma tillbaka lite senare. Jag känner mig mer blogginspirerad nu och det blir kanske så att jag skriver mer ofta nu. Vi får väl se hur det blir.

För tillfället sitter jag och lyssnar på Jay Smith - Like a prayer. Det är min granne som spelar. Tror h*n (jag tror att det är hon ovanför, men det kan ju faktiskt vara 45+ mannen bredvid också) snöat in sig på den låten men jag börjar tröttna lite nu. 

Igår var det lördag och det var en ganska tråkig lördag om jag får säga det. Vad gjorde jag egentligen? Gick i affärer och letade efter en vinterjacka. Lagade mat till familjen. Fotade lite roliga bilder med Amanda och Louise. Kollade på en massa avsnitt av Desperate Housewives med Louise. Snart är säsong 1 färgidkollad i alla fall. Det är ju runt fyra år sedan jag såg det på TV så jag har glömt rätt mycket. Det känns nästan som att man kollar på helt nya avsnitt =)

OHHH nu lyssnar grannen på Don't Stop Believin' istället. Tummen upp till h*n.

Avslutar med en gif bild jag gjorde igår (roligare tidsfördriv på en lördag finns väl inte?)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0