bla bla blah

Varför har man fler besökare när man inte skriver något? Weird.

Idag är det fredag och jag har varit leeedig. Vaknade ändå tidigt. Trodde det skulle bli fint väder så jag ville inte sova bort hela dagen. Dock har det varit molnigt till för typ en halvtimme sen.

Imorse lurades jag med lite folk, som ni vet är det ju 1:a april idag. Fick Ewe att tro att Tokio Hotel kommer till Malmö. Hon blev ledsen när jag sa april april :(

Jag har hämtat ut min nya mobil idag. En htc wildfire. Min andra mobil, vi kan kalla den Gamla Bettan, har ju varit med mig i snart 4 år. I 3,5 år har den haft problem. Stängt av sig lite när den vill. Ett tag (några månader) gick det varken att ringa till eller från Gamla Bettan. När det regnar och en droppe faller på henne så är hon död i flera timmar. Ja, man kan säga att jag har velat ha en ny mobil i ett bra tag nu. Jag har ett problem, och det är att jag drar ut på saker så länge som möjligt. Jag kan aldrig fatta ett beslut. Men nu har jag gjort det. Och vi får väl hoppas att jag känner mig nöjd med min nya mobil, som just ni ligger och laddar batterierna. (höhöhahö)



Bettan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0