Today's rant

Bbblaahhhh.... har ni också sånna dagar då ni känner er deprimerade utan anledning? Allting känns tråkigt. Man vill göra något nytt, inte bara fortsätta i samma gamla spår hela tiden. Men saken är att jag inte vet vad jag vill göra. Jag kan inte ens få tummen ur och bara göra NÅGOT, vad som helst. Inget roligt händer i mitt liv, och det är för att jag inte låter något roligt hända. Det är bara samma gamla jävla skit. GAAAHHHFHFH. Nä snälla, förlåt mig nu om jag gjort någon av er upprörd. Vad har jag att klaga på, egentligen? Jag har min familj, jag har en lägenhet, ett jobb, en fin liten hund som ligger och sover i mitt knä just nu... Men ibland har man väl bara sånna dagar, det kvittar hur rik eller fattig man är tror jag. Jag får väl sluta ta livet så jävla seriöst? Lättare sagt än gjort ibland =)



 



Kommentarer
Karin

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 22:02:31
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0