Do you have the time to listen to me wine about nothing and everything all at once

Gårdagens jobb var stressigt. Retar mig på att jag inte har något körkort >_< då hade allt varit 10 gånger enklare... Men det ska jag se till att ha fixat inom ett år, annars blir jag väldigt sur på mig själv.

Men en annan anledning till att det var stressigt igår kan ha varit för att vi båda som jobbade var vikarier?! Och vi visste typ inget. Meeen, vi klarade det bra tycker jag. Får se om det går bättre nästa gång.

På min lediga dag ska jag nu vara så snäll och städa hemma hos mamá och papá, här ser förjävligt ut faktiskt. Andreas tror tydligen att detta är hans ungkarlslya nu eller något, när det bara är han hemma.

Men jag ska självklart inte städa allt, lämnar hälften till honom ^-^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0