jej (rambling)

Upptäckte nyss att Hank Greens nya album finns på spotify, lyssnar på första låten just nu. So jokes! :)*


Tänkte på ett par "rädslor" jag har för saker som egentligen är helt normala, vardagliga. Eller, ja det är ju kanske inte precis "rädslor" men saker jag verkligen ogillar. Som att ringa (även till folk jag känner), att vara den enda som ska av på en hållplats, att upprepa något två gånger, att fråga om hjälp, att prata med folk jag inte känner på internet(weiiird I know...), att köpa dyra saker (börjar nästan hyperventilera när jag ska slå in pinkoden och godkänna köpet), att uppdatera på fb, att kommentera saker på internet som typ en video på youtube, att gå ut i trappen samtidigt som min granne, osv. osv.



måste ju nästan vara så att jag har nåt sorts psykiskt syndrom? hehehe.... (eller är detta normalt?please say it is)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0