hej

Har jubbat hela helgen, firat Cindys födelsedag, varit på IKEA och fått helt för lite sömn. Var på jobb idag också och just nu orkar jag inte röra mig en centimeter. Orkar inte ens gå hem till mig själv. Har förresten fortfarande inte skaffat internet, så det är förklaringen till varför jag inte har bloggat, ifall någon nu undrar.


Mamma sitter just nu i telefon med en dansk för att beställa en stuga i dk. Fastän mamma är dansk så snackar hon svenska med dansken. Dom låter båda som att dom inte förstår varandra (hon har alltid högtalaren på när hon pratar i hemmatelefonen, haha)


Måste nog resa mig från sängen nu =(... Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0