jaha ja

Igår sa Louise till mig: Har du bloggat?
Jag: Nä, men jag står ju precis bredvid dig, om du vill veta något så fråga.
Louise: Men du har ju bloggläsare som du sviker!

Hon är rolig den fisen.


Igår var jag i Ullared med Camilla, Poppe, hans mamma och hennes kille. Vi satt ihopklämda i bilen, men inne på Gekås (som det tydligen heter...) var det hur mycket plats som helst. Så skönt att slippa trängas. Att kunna kolla på grejer utan att knuffas med 20 andra. Inga köer var det i kassorna iheller. Vi var hemma redan klockan 15. Nice! Så kunde det ju varit varje gång.



När jag kommer hem känns det alltid som att jag har blivit lurad. Varför köpte jag så mycket skit?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0