fotoutmaning dag 2: favoritpryl

Ja det där med fotoutmnaningen sket sig redan första dagen! Men jag ska ta tag i det. Precis som jag har sagt till mig själv att jag ska ta tag i allt annat i mitt liv.

Numero dos på listan över fotoutmaningar är "en favoritpryl". Vet inte ens om jag har någon sådan. Fast jag får väl säga att det för tillfället är min tv, eftersom att jag inte har internet hemma.

 



Detta är en bild på min allra första tv. Den fick jag när jag fyllde 10 för en sisådär 11 år sedan. TV:n har nu gått i arv till min lillasyster. Snart kan vi nog ta med den till antikrundan och få en fin liten slant för den.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0