Frågan om mitt öga

Mitt köttöga var ett stort frågeämne idag på jobbet. Den första frågan kom innan klockan ens var 7.00

Kvinna ~45år: Vad har du gjort med ögat?
Jag: Fått en smocka

lite senare...

Skrämd kvinna ~50: vad har hänt med ditt öga?
jag: gick in i en dörr

nån minut efter

Äcklad tjej 25+
: usch vad har du gjort med ögat o_O
jag: köttätande virus

Jobbig person: Vad har du gjort med ditt öga mannen?
Jag: slagsmål...slog mig själv... stick nu mannen...

Senare på dagen

Lillasyster ~15
: ueee sså vad fan har hänt med ditt öga (tredje dagen i rad hon frågar)
Jag: Asså jag gick in i ett träd och fick en pinne rakt i ögat
Lillasyster: ah... shit.


Nån halvtimme efter...
Uncle Dan: Vad är det på ditt öga...?
Me: det är ett virus....könsherpes



Nä men allvarligt talat... I dont even know. Men jag har tänkt lite på det, och det kan ju vara så att detta är förstadiet till zombification.



Me in a near future?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0