Halv åtta hos mig (eller snarare kl 21.30 hos mig)

Som jag skrev för några veckor sedan skulle jag och mina kusiner börja köra "halv åtta hos mig". Detta har vi också gjort och jag tycker att det har gått mycket bra. Maten har blivit god men det bästa var att laga den. Vi har haft roligt och det är det är väl huvudsaken... hehe







Första gången var det Jasmina som bestämde maten och det skulle bli egyptisk kycklinglåda. Vi hade tyvärr inget riktigt recept. Dessutom saknade vi en massa saker som behövdes. Detta blev en ganska improviserad måltid, alla stod och hällde i lite allt möjligt som vi hittade i kylen.





Grytan till riset läckte och vi var tvugna att hälla i mer vatten. Riset blev aldrig riktigt färdigt...







Men vi hade ganska roligt faktiskt och slutresultatet blev inte helt misslyckat. Men någon egyptiskt kycklinglåda var det inte.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0