Köttöga

Som jag har skrivit en gång innan på denna blogg så hade jag en gång ögonherpes. HAHAHAHA..... jag tror att det är det jag har igen, ja det kan ju vara ett köttätande virus också. Det lär jag väl märka.

Pappa sa precis: "har du visat mamma ditt köttöga?" Hur underbar lät inte den där meningen :') ?

Vet ni vad, jag ska vara så äcklig att jag ska visa er en bild på mitt öga. Jag tycker förövrigt att jag har bjudit rätt mycket på mig själv på den här bloggen, om man tänker efter. Jag har visat ett mitt tandlösa smajl, och nu mitt köttiga öga. Aint that love or what?

BILDEN

Om en läkare nu råkar se denna bilden, tell me, am i going to die?


Kommentarer
Näth

alltså.. ue

2011-03-28 @ 23:56:30
URL: http://betanzo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0