Fotoutmaning Dag 12: Min vardag

Så här kan en vanlig dag se ut i mitt händelserika liv



jag tar bussen till jobbet kvart i sju på morgonen




cyklar runt ett par timmar till alla gamlingar som behöver hjälp
man kan ju nästan säga att jag är en superhero (i klass med Herkules eller någon)



händer väl ibland att jag gör lite frukost till nån extra snäll gamling



cyklar lite till



tar bussen hem



äter lite mat kanske



avfrostar frysen



tvättar



äter glass



handlar mat



grillar marshmallows



går en runda med Zelda



badar i en fin liten damm



går på bio



flätar ihopa mig med andra



går och lägger mig







japp, där har ni en dag i mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0