Makrill >((( ')3

Blev plötsligt sugen på makrill....


Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Morgonen började med att jag fick ett litet blått piller av en kollega. Kände mig piggare än vanligt efter ett tag. Glad till och med. Får ta och få sånna där tabletter utskrivna. Det var allergitabletter jag fick förresten, om du undrar.

Näth var hemma så idag fick jag lite skjuts och slapp cykla så mycket. Hon borde bli min chaufför på heltid alltså. Hade varit najs.

Nu sitter jag här hemma och har tråkigt antar jag, eftersom att jag skriver här. Är ganska dålig på att hitta på saker att göra, lat är jag också för den delen.

...får väl ta o spela lite crash bandicoot så länge då.













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0