Rubrik

Satt hemma hos mamma och pappa själv, tills för en stund sedan. Visste att det var slut på lugnet när Zelda som låg under täcket plötsligt visade sitt huvud och tittade ut genom fönstret. Efter en stund sprang hon till ytterdörren och någon minut senare hördes det hur någon vred om låset.
Tänk att  ha en sådan bra hörsel alltså. Människor tror att de är så överlägsna djuren, men det finns mycket som djur är bättre på.
 
En sak jag undrat, fortsätter människan att utvecklas? Jag menar, funkar evolutionen för oss människor? Vi uppfinner ju nya läkemedel och hjälpmedel till människor som egentligen inte hade klarat sig för kanske hundra år sedan. Det är inte "survival of the fittest" längre.
 
Två människor dör varje sekund medans fyra föds. Hur länge kan det fortsätta så egentligen... vill man skaffa barn när jorden redan är överbefolkad?
 
Ja, hur kom jag in på det här svamlet? Satt med läxor i genetik innan så jag antar att min hjärna fortfarande är inne i nån "djuptänkande" fas. Även om inget av det jag skriver makes någon sense! Är tyvärr dålig på att förklara hur jag tänker ibland. Säger bara halva meningen och förväntar mig att ni ska förstå ändå.
 
Nä nu ska jag gå och packa min väska. Bye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0