sommartider hejhej del 2

Jahapp, vi fortsätter väl på bildtemat här då.
 
Som sagt så följde ju Kaz med mig ner till Malmoww
Så här har ni en bild på oss
 
Matsan fyllde hela trettio år :) vi spelade lite kubb och tjejerna vann ju lätt mot killarna ;)
 
Jennifer och Andreas som snart får en liten pöjk. Jag blir alltså faster:)
 
Cindy und jag
 
 
Camilla fyllde 23 och firade på big bowl.
 
Jag å Mille!
 
Jag och Sandrish!
 
Cops. Cops everywhere. Och Käzz nere i hörnet.
 
 
 
Amanda på Busfabriken
 
Hon är med på denna bilden också. Någonstans.
 
 
Tycker Amanda får avsluta detta inlägg. Del tre kommer säkert snart.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0