'cause you had a bad day

Känner mig som en invalid idag, träningsvärk i benen och något som känns som benhinneinflammation, är jag så klen att jag inte klarar en joggingrunda? Kan inte gå normalt alltså. Vi skyller på att jag sprang i lånade 43:or.

Någon hade tydligen försökt hacka min facebook också. Trevligt.

Usch... har gått runt och sett mer skabbig ut än vanligt idag. Så går det kanske när man endast sover 3 timmar. Tycker ärligt talat synd om alla som fått stå ut med att se på mig idag.


Fick sitta i telefonkö i över en halvtimme. Har blivit fel på min lön, inget ovanligt....


Men men, än är inte dagen slut.


Kommentarer
fatoli

HAHAH jag var rätt död jag med fast ont hade jag inte... och idag sprang jag inte.. jag vet, skäms på mig...

2012-03-26 @ 22:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0