Estocolmo!

En kort resumé över min och Nattas Stockholmsresa

 

 


Oj oj oj vad glada vi var över att åka till storstaden. . .






En nörd på Sergels torg


En kö till amerikanska ambassaden



Jag satt på en stubbe och väntade på Natta som var inne i ambassaden för att få sitt visum. Med Kaz i telefon och en massa skalbaggar som sällskap gick tiden fort.



Fick vänta överlänge på vår mat. Jag tog kyckling med nachos och jalapeño. Det ser ju gross ut faktiskt.



På flygplatsen när vi skulle hem märkte jag att en skalbagge hade följt med i min påse =)



Vi lämnade Stockholm






Och så landade vi i Sturup







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0