oh god why...

Ewe gav mig ett råd, att börja skriva dagbok. Jag skrev mycket dagbok förr, har en dagbok som jag har skrivit i mellan 2003-2011, men efter 2008 har jag bara skrivit några rader om året. Kände för att läsa igenom lite av det jag skrivit. Jag skäms ju lite över mig själv när jag läser...

Tänk vad man kan förändras genom åren. När jag var 13 skrev jag; jag vill bli känd! och avslutade mina "inlägg" med pözz & kjam. Ha ha ha -_-;

Vissa saker hade man ju glömt, så det var ju lite kul att läsa. Hade skrivit om en vikarie vi brukade ha i högstadiet, han var helt sjuk. Karatesparkade dörren till klassrummet några gånger för att han fick utbrott.
Mest hade jag väl skrivit om mina kompisar och bråk som vi hade. Hade mer liv som trettonåring än vad jag har nu känns det som.



Lite fina citat från mah journal


2003

Hejhej idag snöar det och sånt

Kolla på hennes ögonfransar, dom e helt blå,
fattar hon inte att det e fult med blå mascara!

No effents!
(menade nog no offence)

Jag hatar Fredrik Ekwall!!! Han e en jävla idiot!
Han gjorde så att hela min dag blev så jävla idiotisk



2004


Och nu får jag inte gå ut från mitt rum ens!


2005

Once I had a love but it ran away

Idag har jag gjort fälleben på Amanda
så att hon ramlade och slog upp sin armbåge

Sen på kvällen blev vi jagade av "orronbollar"
men vi gav igen så klart. Vi kom där som sånna
dårar och jagade ollonborrar.

Varför ska jag alltid bli "kär" i sånna töntar?


2006

Jag är ett vandrande lik


2007

Allså, smileysar, hur överlevde man utan dom förr?


Trött på dom jävla toaletterna på Bo Ohlsson!


2008

Jag är en gris :)


2009

På denna stranden trampade Natta på en giftig fisk.
Trodde ett tag att hon var döende.






Ja det var väl lite skit från mig. Förresten, när jag dör hoppas jag att ni bränner min dagbok.


Kommentarer
Gatoooo

HAHHAHA jag var döende den sekkunden

2012-05-05 @ 19:00:25
URL: http://betanzo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0