träävligt

Åkte in till stan för att möta Lollo som praoar på Café Mäster Hans. Köpte en cheesecake glass från BK och satte oss vid kanalen för att käka. Trevligt nog så hade vi suttit på någon mossa så vi var helt gröna bak på byxorna. Fick sticka till H&M för att köpa ett par nya shorts. Varför kan dom inte ha alla shortsen samlade på ett ställe? Fick leta igenom hela affären, två våningar, för att hitta ett par som jag ville ha. När vi båda tillslut hitta några så stack vi till subway där jag köpte en baguett med kalkon, den smakade falafel konstigt nog. Gott var det hur som helst.

Sen var jag snäll nog och lyssnade på en amnesty-tjej som sprang runt på gågatan för att haffa nya medlemar. Hade inte tänkt gå med men jag kan ju aldrig säga nej så nu är jag tydligen medlem där och ska betala några kronor varje månad...

Medans jag stod och lyssnade intensivt på den där amnesty-tjejen pågick värsta polisjakten bakom mig. Missade hela skiten bara för att jag ville vara snäll.

Men men, ingen har väl dött av att vara för snäll. Fast, jo. Är det inte så att elaka människor alltid verkar leva längre än alla andra?



Cafét där Louise praktiserar =)


Louise innan hon visste att hon satt på nån grön sörja =)


Vi när vi äntligen fått på oss nya byxor. Jag fejksmajlar för att visa att jag är superglad =)


Jag i nya solglasögon som Louise betalat =)






Kommentarer
lollllo

var du tvungen ._.

2012-05-27 @ 03:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0