An onion a day keeps everyone away

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Har bara inget annat för mig. Så något får jag väl komma på att skriva om.


Lite random saker som hänt de senaste dagarna


Köpt en stooor burk nutella
Fått en fluga i ögat och kunde inte få ut den, hittade den flera timmar senare.
Sett esc med Ewe (börjar bli en traditon att vi ser det tillsammans jö)
Badat på segebadet
Blivit beroende av att knaka min rygg
Handlat mat så att hela frysen och kylen är full (men har ända inget att äta?)
Ätit Jello som inte smakade lika gott som det såg ut
Skojringt till teledejting med Julia och Jasse
Druckit för mycket energidricka
Sett en fiskmås flyga i väg med en fet råtta i flabben




Hmm... ja det var väl det mest intressanta som hänt (◕‿-) ಠ_ಠ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0