Lekte fotograf =)

Tråkigt att jag bara har min crapiga mobilkamera. Jag lekte i alla fall sminkös/fotograf med Ewe häromdagen, Ewe fick leka modell. Har alltid tyckt att det varit kul att fota vid deras gård, och där finns så fina omgivningar. Inte en massa höghus och annat i vägen. Måste verkligen köpa en bra kamera nån gång!!!
Så här får ni nu en se några av bilderna =)
 
 
 
 


 
 
 

Söt är hon eller huuur? Gillar verkligen att deras hus ser så gammalt ut (fast det är det ju också). Får  se om det blir fler fotograferingar i framtiden. Det var i alla fall kul att fota lite så här igen! Lade ju i princip av med det när jag slutat mediaprogrammet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0