MobilpratarN bloggar

Det var en gång en flicka som hette Linda. Eller ska man kalla henne tjej? Ehm... Hur som helst så skulle hon nu skriva ett blogginlägg! Så här börjar det! Är ni beredda???



(Har inget kul att skriva egentligen, är bara lite uttråkad.)


Idag har jag haft ett svårt prov i filosofi, det hade endast 6 frågor men såklart skulle man utveckla sina svar till flera sidor. Lär bli intressant att se vad betyget blir!

Efter skolan var jag och handlade mat. Saker som jag inte tyckte om eller inte trodde att jag tyckte om för ett år sen. Mjukost, avokado, champinjoner, keso, kolsyrat vatten and so on. Har nog förresten utvecklat ett ohälsosamt beroende för Fjällbrynts salamiost. Tack vare Natalie eftersom att hon var den som fick mig att smaka det. Jag köpte fyra olika läppstift också. Känner för att bli lite mer kärring.

Sen köpte jag lite nya nagellack. Har nog köpt sju olika färger på en månad. Försöker göra nåt kreativt med mina naglar men det slutar mest med att jag tycker det blev fult och kladdigt.

...Och det är väl ungefär så intressant som min dag har varit.


Egentligen hade jag önskat att jag kunde skriva lite mer privat på denna blogg, inte bara sån här skit. Det kan ju vara bra att få ur sig saker och ting. Men ni får nöja er med sånt här ytligt ett tag till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0