prov

I måndags hade jag mitt första prov sedan studenten för tre år sedan. Det var i naturkunskap 1a2 (nya förvirrande kursnamn, denna kursen fanns inte innan). Ärligt talat hade jag glömt hur man pluggar... (öhh...fick lite äckliga associationer till det där ordet nu.) Provet gick alltså ganska dåligt. Hoppade över många frågor som jag visste att jag borde ha kunnat. Kände mig riktigt IQ-befriad! 
Jag fick i alla fall reda på betyget idag och det blev ett D. G+ antar jag att det motsvarar. Woho! I suck. Nä, men jag har sagt till mig själv att nu ska jag bara satsa på att bli godkänd. Vill inte va ett sånt freak med läxor och prov som jag var innan. Då mådde ju dåligt om jag bara fick ett VG. Hahah.
 

 
kolla jättebollen vid mitt huvud
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0