To be or not to be, that is the question

Sista tiden har jag känt mig lite... konstig, skulle man väl kunna uttrycka det. Det har nästan känts som att mitt liv varit en dålig tv-såpa. Om det nu hade varit en serie, och jag suttit och tittat på den på tv, hade jag säkerligen stört mig riktigt ordentligt på huvudrollsinnehavaren (mig). Vet inte riktigt om ni förstår hur jag menar nu, men om man hade kunnat se sitt liv ur ett annat perspektiv hade det varit mycket enklare att ta vissa beslut.
Just nu finns det så många beslut i mitt liv som jag måste ta. Ärligt talat vet jag inte hur jag ska göra. Brukar alltid göra så att jag inte tar några beslut alls om det blir för många på en gång. Om jag tänker en månad eller två fram i tiden så har jag inte den minsta aning om hur den ser ut. Känns inte ens som att jag kommer leva så långt... Konstig känsla!
Okej, det finns väl ingen som vet hur livet ser ut om två månader, men de flesta vet väl på ett ungefär hur det kommer se ut. Så har det varit för mig innan i alla fall. Men nu... Ingen aning!



Kommentarer
Anonym

Hej!! Du är ett fan till mig... Jag gillar inte att kommentera men..
Nu så måste jag ju bara det, kan du nämna mitt namn i ett inlägg?

2012-11-12 @ 20:14:11
Anonym

Mitt namn är Agnes :)

2012-11-12 @ 20:15:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0