Utkast: Sep. 12, 2012

Kaan inte sova så vad gör man då om inte bloggar om det? Ää den där meningen lät inte helt korrekt men det kanske den inte är i heller. Började läsa om en bok ikväll, frost heter den. Egentligen lite fjantig twilight-aktig bok, meeen ja, ibland kan man behöva försvinna i en drömvärld.

La dock ner boken för snart två timmar sedan så varför är jag fortfarande vaken?

Känns som att jag frågat det nån gång innan här på bloggen.


Ibland när man är trött är det nästan som att man är full, skriver helt meningslöst just nu känner jag. Fast det gör jag nog ända ganska ofta.

Nu låg precis och stirrade ut i mörkret i fem minuter. Som att jag lekte arga leken med ett spöke jAg inte kunde se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0